woensdag, april 26, 2006

Eerlijk jatwerk

Dit stukje is helaas niet van mezelf maar gejat van een andere site. Badlog.nl om precies te zijn.

"...

Kunt u dat nog een keer herhalen?
Er is niets vervelender dan in de volle wachtkamer van de dokter door de assistente te worden gevraagd waarvoor je de dokter wilt spreken, daarom prijs ik de manier waarop een 86 jarige man dit probleem aanpakte. Toen de vraag van de assistente kwam: "Hallo mijnheer waarom wilt u naar de dokter toe," antwoordde hij: "Er is iets met mijn pik."

De assistente raakte geïrriteerd en zei: "Dit soort dingen kunt u hier in het publiek niet zeggen!"
"Waarom niet, je vroeg mij er toch naar!"
De assistente antwoordde: "Dat kan wel zo zijn, maar sommige mensen storen zich aan zo’n antwoord, u kunt beter zeggen: 'Ik heb pijn in mijn oor,' of zoiets, dan kunt u met de dokter verder wel privé bespreken wat er werkelijk is."

De man ging de deur uit, wachtte een paar minuten en kwam opnieuw binnen. "Ja?" vroeg de assistente met een glimlach.
"Er is iets met mijn oor," zei de man.

De assistente knikte goedkeurend, wetende dat de man het lesje ter harte had genomen. "En wat is er met uw oor mijnheer?" vroeg ze.

"Ik kan er bijna niet mee pissen!"


..."

Geen opmerkingen:

Volgers